امین طهماسبی، حمزه. (1397). شناسایی و تعیین عوامل اصلی توسعه فنآوری با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری (ISM)، مطالعه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان گیلان. فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، 34، 37-25.
آذر، عادل؛ تیزرو، علی؛ مقبل باعرض، عباس و انوری رستمی، علیاصغر. (1389). طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین با رویکرد ISM، فصلنامه مطالعات مدیریت ایران، 14(4)، 25-1.
آذر، عادل و مؤمنی، منصور. (1388). آمار و کاربردهای آن در مدیریت. تهران: انتشارات سمت.
پناهی، بلال. (1387). اعتماد و اعتمادسازی در سازمان. پیک نور، 7(4)، 103-88.
تقیزاده، هوشنگ و ضیایی حاجی پیرلو، مصطفی. (1392). ارائه مدل روابط مؤلفههای تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری (مطالعه موردی). پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 5(10)، 84-59.
داناییفرد، حسن و امامی، مجتبی. (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد، فصلنامه اندیشه مدیریت، 2، 97-69.
دهدشتی، زهره و اصلانی، امیر. (1398). اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکتهای صادراتی، فصلنامه مدیریت کسبوکار، 2(2)، 93-65.
روستا، احمد؛ ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید. (1386). مدیریت بازاریابی. تهران: انتشارات سمت
سولومون، مایکل. (1392). رفتار مصرفکننده: خریدن، داشتن و بودن (ترجمه کامبیز حیدر زاده). تهران: انتشارات بازاریابی.
قنبری، وحید و صفایی شکیب، علی. (1396). ساختاردهی به مسائل مدیریت کیفیت با رویکرد مدلسازی ساختاری-تفسیری. فصلنامه علمی-ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت، 7(23)، 15-6.
کلر، کوینلین و کاتلر، فیلیپ. (1391). مدیریت بازاریابی (ترجمه دکتر مهدی امیر جعفری). تهران: انتشارات نصر.
نجم روشن، سعید؛ نصراللهی، زهرا و طباطبایی نسب، محمد. (1398). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکتهای لوازمخانگی. فصلنامه علمی پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 6، 104-75.
Reference
Abbate, T. Codini, A. and Aquilani, B. (2019). Knowledge co creation in Open innovation digital platforms: Processes, Tools and services. Journal of Business & Industrial Marketing, 34(7), 1434-1447.
Amann, J. & Rubinelli, S. (2017). Views of community managers on knowledge co-creation in online communities for people with disabilities: qualitative study. Journal of medical Internet research, 19(10), 301-320.
Archarya, A., Singh, S. K., Pereira, V., and Singh, P. (2018). Big data, knowledge co-creation and decision making in fashion industry. International Journal of Information Management, 42, 90-101.
Beaudon, G., & Soulier, E. (2019). Customer Experience Analytics in Insurance: Trajectory, Service Interaction and Contextual Data. In Proceeding of the International Conference on Information Technology & Systems, 187-198.
Cheung, Millissa F.Y. and To, W.M. (2021). Effect of customer involvement on co- creation of services: A moderated mediation model. Journal of Retailing and Consumer Services, 5(12).
Feng, K., Chen, E.T., and Liou, W. (2005). Implementation of knowledge management systems and firm performance: An empirical investigation. Journal of Computer Information Systems, 46(2), 92-104.
Goyal, S., Ahuja, M and Kankanhalli, A. (2020). Does the source of external knowledge matter? Examining the role of customer co-creation and partner sourcing in knowledge creation and innovation. Journal of Information & management, 57(6), 103-325.
Guan, X. H., Xie, L., & Huan, T. C. (2018). Customer knowledge sharing, creativity and value co-creation: A triad model of hotels, corporate sales employees and their customers. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 30(2), 961-979.
Jayachandran, S. & Hewett, K & Kaufman, P. (2019). Customer Response Capability in a Sence and Responce Era: The Role of customer knowledge process. Journal of the academy of marketing science, 32(3), 219-233.
Lee, J. (2001). A Grounded Theory: Integration and Internalization in ERP Adoption and Use, (Unpublished Doctoral Dissertation). University of Nebraska, In ProQuest UMI Database.
Ruhanen, L., & Saito, N., & Axelsen, M. (2021). Knowledge co-creation: The role of Tourism Consultants. Annals of Tourism Research, 87, 1-11.
Sing, M. D., & Kant. R. (2008). Knowledge Management Barriers: An Interpretive Structural Modeling Approach. International Journal of Management Science and Engineering Management, 3(2), 141-150.
Sofianti, T.D. & Suryadi, K. & Govindaraju, R. & Prihartono, B. (2010). Customer knowledge co-creation process in new product development. In Proceedings of the World Congress on Engineering, Vol. 1, 1-8.
Storey, Ch., and Larbig, Ch. (2018). Absorbing customer knowledge: How customer involvement enables service design success. Journal of service research, 21(1), 101-118.
Wang, Y. & Zhang, R & Wu, J. & Li, Ch. (2019). The Construction of 'User Knowledge Product' Co- Creation Knowledge Cyberspace Served for Product Innovation. 11th CIRP Conference on Industrial Product-Service Systems (Sience Direct), 467-472.
Xie, L., Guan, X., Cheng, Q., and Huan, T.C. (2020). Using customer knowledge for service innovation in travel agency industry. Journal of Hospitality and Tourism Management, 45, 113-123.
Zhang, Y., Zhang, M., Luo, N., Wang, Y., and Niu, T. (2019). Understanding the formation mechanism of high-quality knowledge in social question and answer communities: A knowledge co-creation perspective. International Journal of Information Management, 48, 72-84.