اسکندری، محمد؛ قادر خلجانی، جعفر؛ اعرابی، سید محمد (1390). الگوی هماهنگی راهبردی نوآوری محصول و فرایند بر اساس چارچوب ارزشهای رقیب. مجله بهبود مدیریت، سال پنجم، شماره 2.
اکبری زنجانی، بهاره (1395). تأثیر شایستگیهای مدیران و ساختار سازمانی بر نوآوری سازمانی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت و حسابداری. دانشگاه علامه طباطبایی.
پروست، گیلبرت، روب، استان، رو مهارت، کالی؛ ترجمه علی حسینی خواه (1385). مدیریت دانش. تهران: نشر یسطرون
پهلوانی، معصومه؛ پیرایش، رضا؛ علیپور، وحیده؛ باشکوه، محمد (1389). بررسی و اولویتبندی عوامل فرهنگی مؤثر در به اشتراک دانش در مراکز تحقیق و توسعه پتروشیمی. مدیریت فناوری اطلاعات. صص 19-36.
تقی زاده، هوشنگ؛ ضیائی، حاجی پیرلو (1392). ارائه مدل روابط مؤلفههای تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی). پژوهشنامه مدیریت اجرایی، فصلنامه علمی- پژوهشی. سال پنجم. شماره دهم.
توکلی، سیده سمانه؛ ملکیان، ناصر؛ نوربخش؛ مهدی (1391). عوامل تعیینکننده تمایل به اشتراک دانش و رفتار اشتراک دانش. فصلنامه علمی- ترویجی مطالعات منابع انسانی، سال دوم، شماره ششم، زمستان 1391.
حدادیان، علیرضا؛ خوراکیان، علیرضا؛ وحیدی نوغانی؛ مریم (1394). تأثیرات رضایت شغلی و دوستی در محیط کار بر رفتار نوآورانه با استفاده از نقش واسط رفتار اشتراک دانش (موردمطالعه: کارکنان بانک مهر اقتصاد مشهد). پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه فردوسی مشهد.
حسینقلی زاده، رضوان؛ میر کمالی، سید محمد (1389). عوامل کلیدی مؤثر بر اشتراک دانش. مطالعه موردی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی. فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران، سال سوم.
شماره 1.
خونیکی درمیان؛ طیبه؛ حسینقلیزاده، رضوان؛ کارشکی، حسین (1395). نقش انگیزش، نگرش، هنجارهای ذهنی و ویژگیهای شخصیتی معلمان در پیشبینی رفتار اشتراک دانش آنان. فصلنامه تعلیم و تربیت-شماره 123 صفحهه 136-154.
بهلول، مجید؛ حسینقلیزاده، رضوان؛ کرمی، مرتضی (1392). «بررسی رفتار اشتراک دانش معلمان دوره راهنمایی شهر رشتخوار و عوامل مؤثر بر آن». پایاننامه کارشناسی ارشد؛ رشته مدیریت آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه فردوسی مشهد.
حسینی سرخوش، سید مهدی؛ اخوان، پیمان. نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای تسهیم دانش و بهرهوری کارکنان در سازمانهای صنعتی دانشبنیان. مدیریت بهرهوری، 10(3)، 33-62.
خاک پور، عباس (1396). مدیریت دانش سازمانی. تهران: نشر آثار فکر.
زرنگاریان، یوسف (1399). ترویج رفتار کاری نوآورانه از راه اقدامات منابع انسانی و سرمایه روانشناختی: مطالعه نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی. فصلنامه مطالعات منابع انسانی، دوره 10 شماره 1. صص 135-154.
Reference:
Akram, T., Lei, S., Haider, M. J., & Hussain, S. T. (2018). Exploring the impact of knowledge sharing on the innovative work behavior of employees: A study in China. International Business Research, 11(3), 186-194.
Al Hawamdeh, N., & Al-edenat, M. (2019). Determinants of Barriers to Knowledge Sharing in the Jordanian Hospitality Industry. International Business Research, 12(7), 121-132.
Ali, A. A., Paris, L., & Gunasekaran, A. (2019). Key factors influencing knowledge sharing practices and its relationship with organizational performance within the oil and gas industry. Journal of Knowledge Management.
Afsar, B., Masood, M., & Umrani, W. A. (2019). The role of job crafting and knowledge sharing on the effect of transformational leadership on innovative work behavior. Personnel Review.
Bartol, K. M., & Srivastava, A. (2002). Encouraging knowledge sharing: The role of organizational reward systems. Journal of leadership & organizational studies, 9(1), 64-76
Burke, M. E., Fathi, N. M., Eze, U. C., & Goh, G. G. G. (2011). Key determinants of knowledge sharing in an electronics manufacturing firm in Malaysia. Library Review
Connelly, C. E., & Kelloway, E. K. (2003). Predictors of employees’ perceptions of knowledge sharing cultures. Leadership & Organization Development Journal.
Dyer, J. H., & Nobeoka, K. (2000). Creating and managing a high‐performance knowledge‐sharing network: the Toyota case. Strategic management journal, 21(3), 345-367.
Edwards, D., Cheng, M., Wong, I. A., Zhang, J., & Wu, Q. (2017). Ambassadors of knowledge sharing. International Journal of Contemporary Hospitality Management
Hansen, D., Shneiderman, B., & Smith, M. A. (2010). Analyzing social media networks with NodeXL: Insights from a connected world. Morgan Kaufmann
Hassan, H. A., Asif, J., Waqar, N., & Abbas, S. K. (2018). The impact of knowledge sharing on innovative work behavior. Asian Journal of Multidisciplinary Studies, 6(5).
Kim, S., & Lee, H. (2004, May). Organizational factors affecting knowledge sharing capabilities in e-government: An empirical study. In IFIP international working conference on knowledge management in electronic government (pp. 281-293). Springer, Berlin, Heidelberg.
Kim, T. T., Lee, G., Paek, S., & Lee, S. (2013). Social capital, knowledge sharing and organizational performance. International Journal of Contemporary Hospitality Management.
King, J. M. (2001). Employee participation in organizationally-maintained knowledge sharing activities (Doctoral dissertation, National Library of Canada= Bibliothèque nationale du Canada).
King, J. M. (2001). Employee participation in organizationally-maintained knowledge sharing activities (Doctoral dissertation, National Library of Canada= Bibliothèque nationale du Canada).
Kirsch, P., Hine, A., & Maybury, T. (2015). A model for the implementation of industry-wide knowledge sharing to improve risk management practice. Safety science, 80, 66-76.
Kirsch, P., Hine, A., & Maybury, T. (2015). A model for the implementation of industry-wide knowledge sharing to improve risk management practice. Safety science, 80, 66-76.
Kosalge, P. (2015). An empirical examination of Web 2.0 technologies and its readiness for business. International Journal of Business Information Systems, 19(1), 19-40.
Kotler, P. (1999). Marketing management: The millennium edition (Vol. 199). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Leonard, D., & Sensiper, S. (1998). The role of tacit knowledge in group innovation. California management review, 40(3), 112-132.
Nonaka, I. (1994). A dynamic theory of organizational knowledge creation. Organization science, 5(1), 14-37.
Nonaka, I., & Takeuchi, H. (2007). The knowledge-creating company. Harvard business review, 85(7/8), 162.
O'Dell, C., & Hubert, C. (2011). The new edge in knowledge how knowledge management is changing the way we do business.
Paulin, D., & Suneson, K. (2015). Knowledge transfer, knowledge sharing and knowledge barriers–three blurry terms in KM. Leading Issues in Knowledge Management, 2(2), 73.
Qureshi, A. M. A., & Evans, N. (2015). Deterrents to knowledge-sharing in the pharmaceutical industry: a case study. Journal of Knowledge Management
Radaelli, G., Lettieri, E., Mura, M., & Spiller, N. (2014). Knowledge sharing and innovative work behaviour in healthcare: A micro‐level investigation of direct and indirect effects. Creativity and Innovation Management, 23(4), 400-414.
Wang, W. T., Wang, Y. S., & Chang, W. T. (2019). Investigating the effects of psychological empowerment and interpersonal conflicts on employees’ knowledge sharing intentions. Journal of Knowledge Management.
Wang,S. and Noe,R.A. (2010), “Knowledgesharing: a review and directionsforfuture research”, lHuman ResourceManagementReview,Vol.20No.2,pp.115-131.
Shin, S. J., & Zhou, J. (2003). Transformational leadership, conservation, and creativity: Evidence from Korea. Academy of management Journal, 46(6), 703-714