ابراهیمینژاد مهدی، یزدانینژاد حمیدومجدیزاده مینا، (1389)، کاربرد روش ارزیابی متوازن در مدیریت دانش سازمانها، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک.
ابن الرسول سید اصغر، (1383)، طراحیسیستماندازهگیریعملکردبرایسیستمهایتحقیقاتی، پایان نامه دکترا، دانشگاه علم و صنعت ایران.
احمدی سیدعلیاکبر و صالحی علی، (1385)، مدیریت دانش،فصل هفتم ارزیابی مدیریت دانش، انتشارات دانشگاه تربیت مدرس، صص: 303 - 341.
اخوان پیمان، سنجقی محمدابراهیم و اجاقی حامد، (1391)، بررسی رابطه بین مدیریت نوآورفرهنگ سازمانی و مدیریت دانش، فصلنامه راهبرد دفاعی، شماره 38، مرکزتحقیقات راهبردی دفاعی.
آذر عادل، رجبزاده علی (1381). تصمیمگیری کاربردی، تهران، انتشارات نگاه دانش.
آرزمجو هانیه، قاسمی نژاد یاسر و طیار شاهین، (1393)، اثرتوانمندیهای سازمانی بر عملکردرقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش، پژوهشنامه بیمه، شماره 115.
آقایی عبداله و کدخدازاده فرزانه، (1386)، EFQM بارویکردمدیریتدانشارائهیکمدلتلفیقی، پنجمین کنگره بینالمللی مهندسی صنایع.
آقایی گلزار و تارخ محمدجعفر، (1389)، اجرای مدیریت دانش و ارزیابی آن بااستفاده از روش کارت امتیازی متوازن، ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.
بازرگان عباس، (1380). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران، موسسه انتشارات آگاه.
جزوه معاونت برنامهریزی و توسعه راهبردی قرارگاه، (1397)، مدیریت دانش درقرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص).
جعفری سیدمصطفی، ابن الرسول سید اصغر، غضنفری مهدی و علی میرزایی، (1387)، ارزشیابیفناوریاطلاعاتبا رویکرد تلفیقی، نشریه بینالمللی علوم مهندسی.
جعفری سید مصطفی، ابن الرسول سید اصغر و پیمان اخوان، (1386)، مطالعهتطبیقیرویکردهایاندازهگیریدارائی هایدانش، پنجمین کنگره بینالمللی مهندسی صنایع.
حنانه حامی، (1380)، طراحی سیستمی برای راهاندازی بورس کالا در ایران بابهکارگیری متدولوژی BSC، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علم و صنعت ایران.
حنیفی سیامک، (1389)، بررسی ICT برعملکرد سازمان با استفاده از کارت امتیاز متوازن در شرکت تراکتورسازی کردستان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور.
خدیور آمنه، الهی شعبان و نظافتی نوید، (1386)، بررسی،طبقه بندیومقایسهمدلهایاندازهگیریدانش، پنجمین کنگره بینالمللی مهندسی.
روشندل سعیدوسالاری مجید، (1397)، طراحی مدل ارزیابی عملکردکارکنان در سازمانهای پروژه محورمبتنی برتحلیل پوشی دادهها، چهارمین کنفرانس بینالمللی مهندس صنایع و سیستمها، دانشگاه فردوسی مشهد.
زارع پورجواد، علییاری شهرام و محمودی جعفر، (1398)، ارائه چارچوب حکمرانی دانش درقرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی، سال دوم، شماره 4: صص:11-43.
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، (1382)، کتابچه ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور.
ساعی اشرف السادات، جعفری سیدمصطفی و ابن الرسول سید اصغر، (1386)، ارزیابی مدیریت دانش با رویکرد کارت امتیازی متوازن، نشریه بینالمللی علوم مهندسی صنایع.
سپهریان احمدوپرهیزگارمحمدمهدی، (1392)، ارزیابی عملکردمدیریت پروژههای کلان بارویکردکارت امتیازی متوازن مطالعه موردی پروژههای سدسازی، ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه.
سرمد زهره (1378)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری، چاپ دوم: تهران، انتشارات آگاه.
سکاران، اوما (1380)، روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمه محمد صائبی و محمود شیرازی، تهران: مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی.
شائمی برزکی علی، (1384)، شاخصهای اندازهگیری مدیریت دانش و سرمایه فکری، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت.
عادل آذر علی و پوردرویشی زهرا، (1386)، بهبودسیستم کارت امتیازی متوازن (BSC) بر اساس منطق فازی، سومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد، تهران مرکز همایشهای علمی.
عبدالهی جواد، (1386)، متناسبسازی وارزیابی عملکردبارویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) در شرکت همکاران سیستم، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
فیروزشاهی محسن، نورنگ احمد، احمدوندعلی محمد، تربتی امیروارسنجانی محمدعلی، (1391)، ارائه الگوی فرآیندی- عملیاتی بهمنظوراجرای نظام مدیریت دانش درسازمانها با تمرکز برسازمانهای دفاعی- نظامی، فصلنامه راهبردی دفاعی، سال دهم، شماره 36، مرکزتحقیقات راهبردی دفاعی.
قاسمی نژاد یاسر و فرامرزی محمد، (1396)، شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش دریک دانشگاه دفاعی، مجله علمی پژوهشی- فصلنامه راهبرد دفاعی، سال پانزدهم، شماره 59، صص:163-190.
کاپلان رابرت، نورتون دیوید، (1388)، همسویی استراتژیک:ایجادهم افزاییباکارتامتیازیمتوازن، مترجم، بابک زنده دل، گروه پژوهشی صنعتی آریانا، تهران: انتشارات صانعی.
گنجی علیرضا، (1383)، نقشمنابعهوشمنددرمدیریتدانش، فصلنامه اطلاعرسانی دوره 9، شماره 3 و 4 بهار- تابستان.
لونی کریم، (1398)، ارزیابی مدیریت دانش کارشناسان و مدیران معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده و پژوهشکده فنی و مهندسی گروه صنایع، دانشگاه جامع امام حسین (ع)،
میرغفوری، سیدحبیبالله (1385)، شناسایی و رتبهبندی عاملهای مؤثر درگماشته نشدن زنان به پستهای مدیریتی، فصلنامه مطالعات زنان، سال 4، شماره 1.
References
Ahn j-H, Chang S-G, (2004),”Assessing the contribution of knowledge to business performance:the kp3 methodology”,Decision support systems,36,pp:403-416.
Akhavan, P., Shahabipour, A., & Hosnavi, R. (2018). A model for assessment of uncertainty in tacit knowledge acquisition. Journal of Knowledge Management, 22(2), 413-431.
Alavi, M., & Leidner, D. E. (2001). "Review: Knowledge management and knowledge management systems: Conceptual foundations and research issues". MIS quarterly, 107-136.
Borjesson frida, Nilsson jens , (2007) “ managing attention budgets in a project-Based organization: project communication framework”, MARC Bibliographic 1999 Edition update No.1
Bourgenon L. 2006)، “Organizational Knowledge and the Project-Based Organization”, Australian School of Business Ashfield NSW 2131,Sydney 2052 NSW .
Brander, G. D. (2001), Knowledge Management In Organisations: Examining The Interaction Between Technologies, Technique And People, Journal of Knowledge Management, 5(1), 68-75.
Cameron K.S & Quinn R.E. (2006). Daignosing and Changing Organizational Culture, Based on the Competing Values Framework, New York: Addison-Wesley.
Chang, T.C. and Chuang, S.H, (2011), Performance implications of knowledge management processes: Examining the roles of infrastructure capability and business strategy. Expert Systems with Applications, 38(5).
Chen J., Zhu Z., Yuan Xie H. , (2004) “Measuring Intellectual capital: a new model and empirical study”. Journal of Intellectual Capital. Vol. 5. No. 1. ,pp. 195-212.
Chen, C. J., & Huang, J. W, (2009), Strategic human resource practices and innovation performance The mediating role of knowledge management capacity. Journal of Business Research, 62(1).
Chen, M. Y., & Chen, A. P, (2005), Integrating option model and knowledge management performance measures: an empirical study. Journal of Information Science, 31(5).
Chen, M. Y., & Chen, A. P, (2006), Knowledge management performance evaluation: a decade review from 1995 to 2004. Journal of Information Science, 32(1).
Chourides, P., Longbottom, D., & Murphy, W, (2003), Excellence in knowledge management: an empirical study to identify critical factors and performance measures. Measuring Business Excellence, 7(2).
Chourides, P., Longbottom, D., Murphy, W. (2003). "Excellence in knowledge Management: an Empirical Study to Identify Critical Factors and Performance Measures", Measuring Business Excellence", Vol. 7 No.2, pp. 29-45.
Chuang, S.H, (2004), A resource-based perspective on knowledge management capability and competitive advantage: An empirical investigation. Expert Systems with Applications, 27(3).
Darroch, J, (2005), Knowledge management, innovation and firm performance. Journal of knowledge management, 9(3).
Davenport, T. H. & Prusak, L. (1998). Working Knowledge: How Organizations Manage What the Know. Boston, Massachusetts, Harvard Business School Press.
De Jager, M, (1999), The KMAT: Benchmarking knowledge management. Library Management, 20(7).
Gupta B, Iyer L S, Aronson J E. (2000). Knowledge management: practices and challenges, industrial management and data systems, Vol. 100, No. 1-2. pp: 124-137.
Hu, Y, Wen, J, & Yan, Y, (2015), Measuring the performance of knowledge resources using a value perspective: integrating BSC and ANP, Journal of Knowledge Management, 19(6).
Kaplan, David P. Norton. (2005) ," Strategy Maps : Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes. Robert S.. Harvard Business School Press
Kaplan, R. and Norton, D. (1992), “The balanced scorecard: measures that drive performance”, Harvard Business Review, January-February, pp. 71-9.
Lee, K, C, Lee, S, & Kang, I,W, (2005), KMPI: measuring knowledge management performance. Information & Management, 42(3).
Lyu, H., Zhou, Z., & Zhang, Z. (2016). Measuring Knowledge Management Performance in Organizations: An Integrative Framework of Balanced Scorecard and Fuzzy Evaluation. Information, 7(2), 29.
Niven, Paul, (2003) “The Balanced Scorecard Step by Step : For Government And Nonprofit Agencies “; New York : Wiley 8- 9
Pun, K. F., & Yiu, M. Y. R. (2017). Assessing organizational KM performance based on the criteria of total quality management. In Decision Management: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 1663-1684). IGI Global.
Sangaiah, A. K., Gopal, J., Basu, A., & Subramaniam, P. R. (2017). An integrated fuzzy DEMATEL, TOPSIS, and ELECTRE approach for evaluating knowledge transfer effectiveness with reference to GSD project outcome. Neural Computing and Applications, 28(1), 111-123.
Scarbrough, H, (2003), Knowledge management, HRM and the innovation process. International Journal of Manpower, 24(5).
Sveiby, K. E. (2007). Methods for Measuring Intangible Assets, available online at: http://www.sveiby.com/intangiblemethods.htm.
Wong, K.Y, Tan, L.P, Lee, C.S, & Wong, W.P, (2013), Knowledge Management performance measurement: measures, approaches, trends &
Yvonne P Shanahan, Michelle J (2005)، The Balanced Scorecard : A New Zealand Perspective Beverley R Lord", 17: 1: 49 – 78