اردکانی، سعید و کنجکاو منفرد، امیر رضا. (1390). عوامل مؤثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی. فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9 (2): 158-138.
ارمغان، نگار. (1393). موانع فرهنگی در تسهیم دانش از منظر مدیریت تغییر. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 2(4)، 85-108.
بختیاری، تقی؛ محمدی مقدم، یوسف و کرمی، مهدی. (1397). بررسی تأثیر دانش ضمنی روسای کلانتریها بر عملکرد آنان، نشریه علمی دانش انتظامی، 78: 190-163.
پیرایش، رضا؛ مطلبی، محمد قادر و آقاجانلو، نرگس. (1398). عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در پیشبرد افزایش خلاقیت سازمانی در بین کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان. دانش انتظامی زنجان، 32: 52-31.
جهانشاهی، حسن، حسنپور، حسینعلی و احمدی قواقی، مسعود. (1391). رتبهبندی عوامل مؤثر در اجرای موفق مدیریت دانش بر اساس روش آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیمگیری فازی. فصلنامه علمی ترویجی توسعه سازمانی پلیس، 1391(41)، 59-43.
حیدری، مهدیه؛ مقیمی، محمد و خنیفر، حسین. (1392). بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش، مدیریت فرهنگ سازمانی، 22 (2): 242- 234.
خدامرادی، سعید، سعادتمند، محمد، احمد موسوی، سید، ابویی، منیره. (1393). ارائه الگوی بومی مستندسازی تجارب در نیروی انتظامی. فصلنامه علمی تخصصی دانش انتظامی بوشهر، (16): 89-105.
خشوعی، مهدیه سادات. (1397). تدوین فرایند یکپارچه مستندسازی تجربههای سازمانی: رویکرد مدیریت تجربه. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه، (3):181-213.
رازینی، روح اله و سینا، میلاد. (1397). ارائه دستهبندی جامع از عوامل کلیدی مؤثر در استقرار مدیریت دانش سازمانی. فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 1(1)، 133-168.
رستگار، عباسعلی و جعفری، طه. (1398). تأثیر قابلیتهای زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی قابلیتهای فرایندی مدیریت دانش. فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 2(5)، 173-208.
رکنی جو، سیدمحمد؛ جعفری، سید محمدباقر؛ یزدانی، حمیدرضا و الوانی، سید مهدی. (1396). واکاوی موانع پیادهسازی موفق مدیریت دانش در دانشگاهها. مجله علمی مدیریت فرهنگ سازمانی، 15(2)، 445-464.
زارع پور، جواد، علیاری، شهرام و محمودی، جعفر. (1398). ارائه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص). فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 2(4)، 11-43.
قصری، محمد. (1391). نظام مدیریت دانش در برنامه چهارم توسعه نیروی انتظامی ج.ا.ایران. فصلنامه نظم و امنیت انتظامی: 1(17): 57-27.
لک، بهزاد، رضایی نور، جلال، حسینی رضی، الهام و خسروی، سروش. (1395). شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد مدیریت دانش در ناجا، مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 4 (3): 30 – 11.
مصطفایی، یحیی. (1392). مدیریت دانش و پلیس دانشمحور. مطالعاتمدیریتبرآموزشانتظامی،4 (5):20-1.
نظرپوری، امیرهوشنگ، آزادی، محمد حسین، باقرزاده خداشهری، راضیه. (1398). ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی ریسکهای پیادهسازی مدیریت دانش. فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 2(7)، 79-112.
هوشمند، هانیه؛ میرافضل، سمیه و رضایی نور، جلال. (۱۳۹۳). ارائه مدلی برای ارزیابی مدیریت دانش سازمانهای دانش بنیان مورد کاوی دانشگاه قم، فصلنامه تخصصی رشد فناوری، 10 (38): 77-65.
References
Anwar, J & Hasnu, S & Janjua, S (2013). Knowledge, Wisdom, Leadership and Vision: A Conceptual Framework for Learning Organizations, World Applied Sciences Journal, 28 (1): 56-65, 2013.
Bajaria, H. J. (2000). Knowledge creation and management: Inseparable twins. Total Quality Management, 11(4-6), 562-573.
Temel, S., & Vanhaverbeke, W. (2020). Knowledge Risk Management During Implementation of Open Innovation. In Knowledge Risk Management (pp. 207-227). Springer, Cham.
Gloet, M., & Samson, D. (2020). Knowledge management and systematic innovation capability. In Disruptive Technology: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 1198-1218). IGI Global.
Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative research in psychology, 3(2), 77-101.
Hourigan, R. M., & Edgar, S. N. (2020). 7.1. The Foundations of Phenomenology: Epistemology, Methodology, and Analysis. Approaches to Qualitative Research: An Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, 1, 110.
Bergeron, B. (2003). Essentials of knowledge management (Vol. 28). John Wiley & Sons.
Bhatt, F.D. (2008). Knowledge management in organization: Examining the interaction between technologies, and people. Journal of Knowledge management, (27), 23-37.
Boljanovic, J., Masic, B., & Dobrijevic, G. (2013). Key factors influencing the success of knowledge management. Technics Technologies Education Management, 8(1), 355-366.
Grover, V., & Davenport, T. H. (2001). General perspectives on knowledge management: Fostering a research agenda. Journal of Management Information Systems, 18(1), 5–21.
Gupta, J.N.D & Sharma, S.K. (2004). Creating knowledge Base organizations, Ideagroup publishing, PP.1-15.
Hang, T. (2005). Research on the Flow and Conversion of Tacit Knowledge in Library Knowledge Management and Its Framework of Management [J]. Information Studies: Theory & Application, 1.
Hissig, P. (2000). Knowledge management practice and attitude of IT department: do they practice what they preach? Journal of information & Knowledge Management, 2(1), pp. 777-798.
Ho, C. T. B., Hsu, S. F., & Oh, K. B. (2009). Knowledge sharing: game and reasoned action perspectives. Industrial Management & Data Systems. 109 (9), 1211-1230.
Jashapara, A. (2004). Knowledge management: An integrated approach. Pearson Education.
Ji, L.M., Hung, J., Chen, S.W., Jou C. (2009). Fostering the determinants of knowledge sharing, virtual communities. Computers in Human Behavior, 25(4), 929–939.
Liao, S. H., & Wu, C. C. (2010). System perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation. Expert systems with Applications, 37(2), 1096-1103.
Lindner, F., & Wald, A. (2011). Success factors of knowledge management in temporary organizations. International Journal of project management, 29(7), 877-888.
Mc Evoy, P. J., Ragab, M. A., & Arisha, A. (2019). The effectiveness of knowledge management in the public sector. Knowledge Management Research & Practice, 17(1), 39-51.
Newman, B. D., & Conrad, K. W. (2000). A Framework for Characterizing Knowledge Management Methods, Practices, and Technologies. In PAKM.
Nielsen, A. (2006). Understanding dynamic capabilities through knowledge management. Journal of knowledge management, 10(4), 59-71.
Nonaka, I & Takeuchi, H (1995), "The knowledge creating company, New York": Oxford University Press.
Patil, M. R., & Mulimani, C. F. (2020). Improving Police Efficiency. Our Heritage, 68(1), 813-819.
Stankosky, M., Calabrese, F., & Baldanza, C. (1999). Knowledge Management: The Architecture of Enterprise Engineering-4 Pillar Slide. George Washington University, Washington DC.
Williams, E., Norman, J., & Rowe, M. (2019). The police education qualification framework: a professional agenda or building professionals?. Police Practice and Research, 20(3), 259-272.
Wiig, K. M. (1999). What future knowledge management users may expect. Journal of knowledge management, 3(2), 155-166.
Wong, K. (2005). Critical success factors for implementing knowledge management in small and medium enterprises. Industrial management & Data systems, 105(3), 261-279.
Wong, K. Y., & Aspinwall, E. (2004). Knowledge management implementation frameworks: a review. Knowledge and Process Management, 11(2), 93-104.
Zaim, H., Muhammed, S., & Tarim, M. (2019). Relationship between knowledge management processes and performance: critical role of knowledge utilization in organizations. Knowledge Management Research & Practice, 17(1), 24-38.
Besic, C., Krnjevic-Miskovic, Z., & Djordjevic, D. (2013). The role of knowledge in the development process of competitive ability of domestic companies on the global market. No. 7 Int'l J. Econ. & L., 3, 1.