- امین بیدختی، علی اکبر وکیانی فر، فرنوش (1394). بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی در شرکتهای بینالمللی شده ایرانی، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین علمی – پژوهشی، شماره 16 و 17، صص 63-78
- ایرانزاده، سلیمان و پاکدلبناب، مهدی (1393). بررسی نقش پیادهسازی مدیریت دانشبر افزایش بهرهوری نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مدیریت بهرهوری، سال 7، شماره 28، صص 51-74
- بدری آذرین، یعقوب؛ سید عامری، میر حسن؛ ایمانپور، علی (1391). تحلیل رگرسیونی رابطة بین اجزای مدیریت دانش و عملکرد منابع انسانی، نشریه مدیریت ورزشی، دوره 4، شماره 15، صص50-35.
- چناری، امین رضا، عیدی، حسین و عباسی، همایون (1394). تحلیل ارتباط فراموشی سازمانی و چابکی سازمانی با عملکرد سازمانی، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، دوره دوم، شماره 5، صص 11-20
- رضائی، روح الله، شعبانعلی فمی، حسین و صلاحی مقدم، نفیسه (1394). بررسی تأثیر سرمایهاجتماعی بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد 11، شماره 2، صص 121-133
- رضایی، روح اله، صلاحی، مقدم، نفیسه، شعبانعلی فمی، حسین (1393)، بررسی اثر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی، دروه 7، شماره 4، صص 77-91
- رضاییان، علی، احمدوند، علی و تولایی، روح الله (1388)، بررسی الگوهای راهبرد مدیریتدانش ور راهبردهای دانش در سازمان، توسعه انسانی پلیس، شماره 27، صص 33-64
- عباس پور، عباس؛ باروتیان، هدی (1389). بررسی رابطه ارتباطات اثربخش و عملکرد سازمانی (بر اساس مدل اچیو) در واحدهای ستادی شرکت ملی گاز ایران در سال، فصلنامه مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال چهارم، شماره 10، صص 38-7.
- محمود اقدم، حسین (1395). بررسی الگوهای استراتژی مدیریت دانش و کاربرد ایمنی مبتنی بر مدیریت استراتژیک در محیط های کار، فصلنامه ایده های نو در علوم و فناوری، دوره 1، شماره 1، صص 99-116
- نمامیان فرشید، فیض الهی صادق ، (1394) ((تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی: شهرک صنعتی ایلام))) فرهنگ ایلام، دوره شانزدهم، شماره 46 و 47، صص 174-161
- فتحیان، محمد؛ اخوان، پیمان؛ چراغعلی، سمیه (1393) بررسی تأثیر به کارگیری مدیریت دانش بر عملکردسازمانی با استفاده از کارت امتیازی متوازن، مهندسی صنایع و مدیریت. ش 12: 139-147
- فتحی فرشاد، نثاری طاهره، (1395)، ((مدیریت دانش و عملکرد سازمانی))، کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت، تهران، 7 خرداد
- جباری، رامین، یزدانی، سهراب و داداشی خاص، اسماعیل (1391). بررسی تأثیر قابلیت پردازش سیستمهای اطلاعاتی حسابداری بر عملکرد، سازمانی مجتمع فولاد شاهین بناب، فراسوی مدیریت، سال 6، شماره 23، صص 125-148
- آقاجانی، طهمورث، رضازاده، آرش و شوقی، بهزاد (1393). بررسی تأثیر اتحاد استراتژیک بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه: اتحاد بین نورد آلومنیوم اراک و آلومنیوم پارس، پژوهشهای مدیریت راهبردی، دوره 20، شماره 55، صص 9-34
- بیدغی، محسن، بهرامی، امین، تمیمی، محمد و اوژن، فاطمه (1395). تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در ادارات مالیاتی استان خوزستان، پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری، سال دوم، شماره پیاپی چهارم، صص 159-182
- شفیعی، مرتضی و تارمست، پگاه (1393). تاثیر فرایندهای مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی شرکت ساپکو)، مطالعات کمی در مدیریت، دوره 5، شماره 2، صص 108-128
- آقاداوود سید رسول، بنی طالبی مهدی، (1395) بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر بهبود عملکرد سازمان؛ مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری نخستین کنفرانس بینالمللی پاردایمهای نوین مدیریت هوشمند تجاری و سازمانی، تهران، دانشگاه شهید بهشتی، اردیبهشت 80
References
- Allee، V. (1997). 12 principles of knowledge management. Training & Development، 51(11)، 71-74.
- Bollinger، A. S., & Smith, R. D. (2001). Managing organizational knowledge as a strategic asset. Journal of knowledge management, 5(1), 8-18.
- Bourne, W. C., Ilgen, D. R., & Klimoski, R. J. (2003). Handbook of psychology: Industrial and organizational psychology, Vol. 12. John Wiley & Sons Inc
- Choi, B., Poon, S. K., & Davis, J. G. (2008). Effects of knowledge management strategy on organizational performance: A complementarity theory-based approach. Omega, 36(2), 235-251.
- Gold, A., Malhotra, A., & Segars, A. (2001). Knowledge Management: An Organizational Capabilities Perspective. Journal of Management Information Systems, 18 (1): 185-214.
- Ho, L. A. (2008). What Affects Organizational Performance?. Industrial Management & Data Systems, 108(9).
- Holsapple, C. W., & Jones, K. (2005). Exploring secondary activities of the knowledge chain. Knowledge and Process Management, 12(1): 3–31.
- Massa, S., & Testa, S. (2009). A knowledge management approach to organizational competitive advantage: Evidence from the food sector. European Management Journal, 27(2), 129-141.
- Mills, A. M., & Smith, T. A. (2011). Knowledge management and organizational performance: a decomposed view. Journal of Knowledge Management, 15(1), 156-171.
- Ngah, R., & Ibrahim, A. R. (2010). The effect of knowledge sharing on organizational performance in small and medium enterprises. Paper presented at 5th International Conference on Knowledge Management: Theory, Research & Practice, China. Abstract retrieved from citeseerx.ist.
- Tiwana, A. (2004). An empirical study of the effect of knowledge integration on software development performance. INF Softw Technol, 46(13): 899-906.
- Yang، B.، Watkins، K. E.، & Marsick، V. J. (2004). The construct of the learning organization: Dimensions، measurement، and validation. Human Resources Development Quartely، 15 (1): 31-56.
- Zaied، A. N. H. (2012). An integrated knowledge management capabilities framework for assessing organizational performance. International Journal of Information Technology and Computer Science (IJITCS)، 4(2)، 1
- Abubakar, A.M., Elrehail, H., Alatailat, M.A. and Elçi, A.(2017). Knowledge management, decision-making style and organizational performance. Journal of Innovation & Knowledge.
- Dayan, Rony, Peter Heisig, and Florinda Matos. (2017). "Knowledge management as a factor for the formulation and implementation of organization strategy." Journal of KnowledgeManagement 21, no. 2 (2017): 308-329.
- Tseng, Shu-Mei. (2014). "The impact of knowledge management capabilities and supplier relationship management on corporate performance." International Journal of Production Economics 154: 39-47.
- Cohen, Jason F., and Karen Olsen. (2015). "Knowledge management capabilities and firm performance: A test of universalistic, contingency and complementarity perspectives." Expert Systems with Applications 42, no. 3: 1178-1188.
- Ha, S. T., Lo, M. C., and Wang, Y. C. (2015). Relationship between knowledge management and organizational performance: A Test on SMEs in Malaysia, Procedia- Social and Behavioural Science، 224. pp.184-189.
- Garsia, J.C & Moralz, JC. (2014). The transformational – transactional leadership in model leadership & organization. development Journal.vol.22, pp. 383-393.
- Adnan, A., Abdullah, H.S. and Ahmad, J. (2016). Assessing the moderating effect of competition intensity on HRM practices and organizational performance link: The experience of Malaysian R&D companies. 7th International Economics & Business Management Conference, 35(1): 462-467.
- Altuntaş, G., Semerciöz, F., Mert, A. and Pehlivan, Ç. (2014). Industry Forces, Competitive and Functional Strategies and Organizational Performance: Evidence from Restaurants in Istanbul.