- تقی پور درشکی، علیرضا (1390)، ارزیابی اثربخشی طراحی داشبورد مدیریت دیجیتالی شهری مبتنی بر سیستم هوش تجاری با بهکارگیری مدل سایمون، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور تهران.
- خشویی مهدی، بهنام (1392)، شاخصهای ارزیابی عملکرد و داشبورد مدیریتی حوزه فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اصفهان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه قم.
- روحانی، سعید، زارع رواسان، احد، (1391)، مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستمهای سازمانی، فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال اول، شماره 2، 105-121
- زارع مهرجردی یحیی, خسروی راد فرشید (1394)، تأثیر مدیریت دانش بر مدل تعالی سازمانی (EFQM) به روش پویاییشناسی سامانهها، کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری.
- زواری، جواد (1392)، بررسی رابطهی بین پیادهسازی داشبورد مدیریتی با سبک تصمیمگیری و تمایل به ریسکپذیری مدیران، مطالعه موردی شرکت پارس خودرو، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه قم.
- شیر دل، سعیده (1392)، بررسی تأثیر ویژگیهای داشبورد مدیریتی بر تصمیمگیری مدیران بانک (مورد مطالعه بانک سرمایه)، پایان نامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش عالی مهر البرز.
- شیرکوند، علی اکبر (1393)، سامانه داشبورد مدیریتی سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعات، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور تهران.
- متقی، وحید (1395)، شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکرد و طراحی داشبورد مدیریتی بر مبنای هوش تجاری مطالعه موردی اداره ثبت احوال استان مرکزی، نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی، تهران، دانشگاه شهید بهشتی.
- هاشمی، سید علی اکبر (1397)، طراحی مدل توسعة داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانهای دولتی، فصلنامه سازمانهای دولتی، دوره 6، شماره 3، 49-64
- جعفری، مصطفی، «اولویت انتخاب بین دانش و مهندسی مجدد در سازمان»، تدبیر، ش 167.
- رادینگ، آلن، مدیریت دانش، ترجمه محمدحسین لطیفی، تهران، سمت، 1381.
- رضائیان، علی، «نقش مدیر عالی دانش در مدیریت دانش» تدبیر، ش 155.
References
- Arnott, D., Lizama, F., & Song, Y. (2017). Patterns of business intelligence systems use in organizations. Decision Support Systems, 97, 58-68.
- Barão, A., de Vasconcelos, J. B., Rocha, Á. & Pereira, R. (2017). A knowledge management approach to capture organizational learning networks. International Journal of Information Management, 37(6), 735-740.
- Bembenek, B., & Piecuch, T. (2014). Knowledge management in industry clusters as an indication of entrepreneurship. In CBU International Conference Proceedings... (Vol. 2, p. 5).
- Calvo-Mora, A., Navarro-García, A., & Periañez-Cristobal, R. (2015). Project to improve knowledge management and key business results through the EFQM excellence model. International Journal of Project Management, 33(8), 1638-1651.
- Claver-Cortes, E., Zaragoza-Saez, P., & Pertusa-Ortega, E. (2007). Organizational structure features supporting knowledge management processes. Journal of Knowledge Management, 11(4), 45-57.
- Coelho, D., Miranda, J., Portela, F., Machado, J., Santos, M. F., & Abelha, A. (2016). Towards of a Business Intelligence Platform to Portuguese Misericórdias. Procedia Computer Science, 100, 762-767.
- Dalmarco, G., Maehler, A. E., Trevisan, M., & Schiavini, J. M. (2017). The use of knowledge management practices by Brazilian startup companies. RAI Revista de Administração e Inovação, 14(3), 226-234.
- Guimarães, J. C. F., Severo, E. A., & de Vasconcelos, C. R. M. (2018). The influence of entrepreneurial, market, knowledge management orientations on cleaner production and the sustainable competitive advantage. Journal of Cleaner Production, 174, 1653-1663.
- Erevelles, S., Fukawa, N., & Swayne, L. (2016). Big Data consumer analytics and the transformation of marketing. Journal of Business Research, 69(2), 897-904.
- Gandhi, S. (2004). Knowledge management and reference services. The journal of academic librarianship, 30(5), 368-381.
- H. Davenport, T. (2014). How strategists use “big data” to support internal business decisions, discovery and production. Strategy & Leadership, 42(4), 45-50.
- Hellebrandt, T., Heine, I., & Schmitt, R. H. (2018). Knowledge management framework for complaint knowledge transfer to product development. Procedia Manufacturing, 21, 173-180.
- Hwang, Y., Lin, H., & Shin, D. (2018). Knowledge system commitment and knowledge sharing intention: The role of personal information management motivation. International Journal of Information Management, 39, 220-227.
- Ismail Al-Alawi, A., Yousif Al-Marzooqi, N., & Fraidoon Mohammed, Y. (2007). Organizational culture and knowledge sharing: critical success factors. Journal of knowledge management, 11(2), 22-42.
- Kimble, C., & Milolidakis, G. (2015). Big data and business intelligence: Debunking the myths. Global Business and Organizational Excellence, 35(1), 23-34.
- Kubina, M., Koman, G., & Kubinova, I. (2015). Possibility of improving efficiency within business intelligence systems in companies. Procedia Economics and Finance, 26, 300-305.
- Mahdi, O. R., Nassar, I. A., & Almsafir, M. K. (2018). Knowledge management processes and sustainable competitive advantage: An empirical examination in private universities. Journal of Business Research.
- Narayanan, V. (2014). Using big-data analytics to manage data deluge and unlock real-time business insights. The Journal of Equipment Lease Financing (Online), 32(2), 1.
- Porter, M. E., & Kramer, M. R. (2006). Strategy and society: the link between corporate social responsibility and competitive advantage. Harvard business review, 84(12), 78-92.
- Ram, J., Zhang, C., & Koronios, A. (2016). The implications of big data analytics on business intelligence: A qualitative study in China. Procedia Computer Science, 87, 221-226.
- Singh Sandhawalia, B., & Dalcher, D. (2011). Developing knowledge management capabilities: a structured approach. Journal of Knowledge Management, 15(2), 313-328.
- Trieu, V. H. (2017). Getting value from Business Intelligence systems: A review and research agenda. Decision Support Systems, 93, 111-124.
- Tseng, S. M. (2011). The effects of hierarchical culture on knowledge management processes. Management research review, 34(5), 595-608.
- Wang, L., & Alexander, C. A. (2015). Big data driven supply chain management and business administration. American Journal of Economics and Business Administration, 7(2), 60.
- Zhang, Y., Liu, S., Tan, J., Jiang, G., & Zhu, Q. (2018). Effects of risks on the performance of business process outsourcing projects: The moderating roles of knowledge management capabilities. International Journal of Project Management, 36(4), 627-639.