شامی زنجانی، مهدی (1388). ارائه مدلی برای تسهیم دانش در طرح ها بر مبنای ویژگی های آنها. رساله دکتری، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
حسینی، امین؛ یوزباشی، علیرضا؛ سراجی، رویا (1394). وضعیت مدیریت دانش و عوامل موثر بر استقرار آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران، فصلنامه راهبرد فرهنگ، 30 (8).
خدیوی، اسدالله ؛ سلیمانی، محمدرضا ؛ ترابی نهاد، منیره (1389). میزان استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش منطقه مرند از دیدگاه مدیران مدارس، فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی، 2 (1).
دارایی، مهری (1390). طراحی مدل مدیریت دانش در مدارس متوسطه استان لرستان، رساله دکتری تخصصی، تهران: دانشگاه خوارزمی.
دهقانی، مسعود (1395). امکان سنجی و طراحی الگوی استقرار اثربخش مدیریت دانش، رساله دکتری تخصصی، زاهدان: دانشگاه سیستان و بلوچستان.
رمضانی، ایوب (1395). ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه مازندران، رساله دکتری تخصصی، مازندران: دانشگاه مازندران.
صدری، عباس (1397). استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های ایران، فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 43 (12).
قاسمینژاد، محدثه؛ آذری، همایون (1395). بررسی رابطة بین مدیریت دانش و عملکرد شغلی معلمان مدارس متوسطة اول دخترانة شهرستان سیرجان، فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 5 (2).
کچوئیمنش، امیر (1392). بررسی تاثیر بکارگیری مولفههای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در مدارس کار و دانش آموزش و پرورش منطقه قرچک، رساله دکتری تخصصی، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
موسوی، سعید(1387): الگوی هماهنگی استراتژیهای مدیریت دانش برای ارتقا عملکرد پژوهشگاهها، پایان نامه دکتری مدیریت بازرگانی، دانشگاه علامه طباطبایی.
معمرحور، جمال؛ ستاری، صدرالدین؛ کاظمپور، اسماعیل؛ سلامتآذر، رحیم؛ علیپور، عادل .(1392). امکان سنجی استقرار سیستم مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل، فصلنامه نوآوریهای مدیریت آموزشی، 8 (3).
شامی زنجانی، مهدی (1394). مدیریت دانش چابک. تهران، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
قلیپور، آرین.(1390). مدیریت منابع انسانی(مفاهیم، تئوری ها و کاربردها)، تهران: انتشارات سمت، چاپ اول
آریازند، علیرضا(1389): جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، فصلنامه مدیریت، سال هفتم، شماره 17.
اشتریان، کیومرث (1388) نظام مدیریت دانش وزارت صنایع و معادن اجرای برنامه پنجم توسعه صنعتی با رویکرد دانش بنیان، دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش.
اعرابی، سید محمد؛ موسوی، سعید(1388): الگوی استراتژیک مدیریت دانش برای ارتقای عملکرد پژوهشگاهها، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره51.
References
Abah, A., Maxwell, C., & Ndakotsu, C. (2019). Knowledge management curriculum in library schools in state university in North Central Nigeria. Information Technologist (The), 16(2), 157-176.
AbdulHamid, J. (2015). Knowledge strategies of school administrators and teachers. International Journal of Educational Management, 22(2), 259-268.
Awang , M., Ismail, R., Flett, P., & Curry , A. (2011). Knowledge management in Malaysian school education: Do the smart schools do it better? Quality Assurance in Education, 19(3), 263-282.
Barao, A., de Vasconcelos, B., Rocha, A., & Pereira, R. (2017). A knowledge management approach to capture organizational learning networks. International Journal of Information Management, 37(6), 735-740.
Bootz, J., Durance, P., & Monti, R. (2019). Foresight and knowledge management. New developments in theory and practice. Technological Forecasting and Social Change, 140, 80-83.
Cheng, E. (2017). Knowledge strategies for enhancing school learning capacity. International Journal of Educational Management, 26(6), 577 - 592.
Chu, K. (2016). Leading knowledge management in a secondary school. Journal of Knowledge Management.
Chu, W., Wang, M., & Yuen, H. (2011). Implementing Knowledge Management in School Environment: Teacher Perception. Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, 3(2), 139-152.
Hamdan, A. (2020). The degree of job satisfaction among the government schools teachers in Ramallah and Al-Bireh governorate, and the relation to knowledge management.
Hannay, L., Ben Jaafar, S., & Earl, L. (2013). A case study of district leadership using knowledge management for educational change. Journal of Organizational Change Management, 26(1), 64-82.
Hussinki, H., Kianto, A., Vanhala, M., & Ritala, P. (2017). Assessing the universality of knowledge management practices. Journal of Knowledge Management, 21(6), 1596-1621.
Kai-wing, C. (2016). Leading knowledge management in a secondary school. Journal of Knowledge Management, 20(5)
Kianto , A., Vanhala, M., & Heilmann, P. (2016). The impact of knowledge management on job satisfaction. Journal of Knowledge Management, 20(4).
Kline, R. (2015). Principles and Practice of Structural Equation Modeling (4 ed.). United States: The Guilford Press.
Leung, C. H. (2015). Critical Factors of Implementing Knowledge Management in School Environment: A Qualitative Study in Hong Kong. Research Journal of Information Technology, 2(2), 66-80.
Lewis, P. (2017). Building tacit knowledge programs for B-schools. Journal of Higher Education Theory and Practice, 17(4).
Lynne, H. (2016). A case study of district leadership using knowledge management for educational change. Journal of Organizational Change Management, 26(1), 64-82.
Marquardt, M. (2015). Building the Learning Organization: A Systems Approach to Quantum Improvement. USA: McGraw-Hill.
Nonaka, I., & Konno, N. (1998). The Concept of “Ba”: Building a Foundation for Knowledge Creation. California Management Review, 40(3), 40-54.
Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). The Knowledge-Creating Company: How Japanese Companies Create The Dynamics of Innovation. New York: Oxford University Press.
Nonaka, I., & Toyama, R. (2005). The Theory of the Knowledge-Creating Firm: Subjectivity, Objectivity and Synthesis. Industrial and Corporate Change, 14, 436-419.
Nonaka, I., Toyama, R., & Konno, N. (2000). SECI, Ba and Leadership: A Unified Model of Dynamic Knowledge Creation. Long Range Planning, 33, 5-34.
Patil, K. (2016). Knowledge management–an empirical study with special reference to business schools of Pune region. Indian Journal of Science and Technology, 9(21).
Petrides, L., & Guiney, Z. (2015). Knowledge management for school leaders: an ecological framework for thinking schools. Teachers College Records, 104(8), 1702-1717.
Ragsdell, G. (2016). Knowledge management in the not-for-profit sector. Journal of Knowledge Management, 20(1).
Rasmussen, P., & Nielsen, P. (2011). Knowledge management in the firm: concepts and issues. International Journal of Manpower, 32, 493-479.
Supermane, S., & Mohd Tahir, L. (2018). An overview of knowledge management practice among teachers. Global Knowledge, Memory and Communication, 67(8/9), 616-631.
Tapio, H., Aino , I., & Vanhala, M. (2015). Knowledge management practices and innovation performance in Finland. Baltic Journal of Management, 10(4), 432- 455.
Thambi, M., & O'Toole, P. (2016). Applying a Knowledge Management Taxonomy to Secondary Schools. School Leadership & Management, 32(1), 91-102.
Wing, K. (2016). Beginning a journey of knowledge management in a secondary school. Journal of Knowledge Management, 20(2), 364-385.