- قرآن کریم، ترجمه آیتالله مکارم شیرازی
- نهجالبلاغه، ترجمه دکتر شهیدی.1373. تهران: انتشارات انقلاب اسلامی.
- ابطحی، سیدحسین؛ صلواتی عادل (1385). مدیریت دانش در سازمان، انتشارات پیوند نو، تهران.
- اخوان، پیمان؛ خادم الحسینی، سید پیمان (1392). تبیین مدیریت دانش از دیدگاه اسلام دوفصلنامه مدیریت اسلامی. سال 21، شماره 2، صص 126-99.
- استراس، آنسلم و جولیت کوربین (1385) اصول روش تحقیق کیفی، بیوک محمدی، تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چاپ اول، ص 17.
- الوانی، سیدمهدی؛ ناطق، تهمینه؛ فراحی، محمدمهدی (1386). نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی، فصلنامه علمی پژوهشی علوم مدیریت ایران، سال دوم، شماره پنجم، بهار، 35-7.
- انواریرستمی، علی اصغر؛ شهائی، بهنام (1388). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستندسازی دانش و تجربه، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره اول، شماره دوم، بهار و تابستان، 3-18.
- ایدلخانی، یاسمن، اخوان، پیمان (1398). مدل ترکیبی مدیریت دانش و اقتصاد مقاومتی، فصلنامه مدیریت بحران، دوره 5 شماره 2
- باقرزاده، اصغر، احمدوند، علی محمد (1398). نظریه مدیریت دانش اسلامی، فصلنامه تحقیقات بنیادین علوم انسانی، شماره 15.
- پرویزی، سرور؛ صلصالی، مهوش و ادیب حاج باقری، محسن (1389). روشهای تحقیق کیفی، تهران: مرکز نشر علوم پزشکی، انتشارات بشری، چاپ دوم.
- تامس دانپورت ولارنس پرو ساک. (1379). مدیریت دانش. ترجمه حسین رحمان سرشت، تهران: نشر ساپکو.
- حمزه پور، مهدی، مجتبی، جوادی (1394). تبیین و مقایسه مبنای نظری مدیریت دانش از دیدگاه اسلام و غرب، فصلنامه تحقیقات علوم بنیادین علوم انسانی، شماره 4.
- جندقی، غلامرضا، فلاح، محمد رضا (1389). کاربرد آمار در پژوهش. قم: نشر رنگ آسمان
- رضاییان، علی، (1381). نقش مدیر عالی دانش در مدیریت دانش، فصلنامه چشمانداز مدیریت شماره 4 صص 57-78.
- زارع، فضل الله، (1387)، معرفی سیستم مدیریت دانش، تهران: نشر علوم.
- قادرزاذه، داود (1398). تبیین فرایند مدیریت دانش در آموزههای اسلامی، فصلنامه مدیریت فراگیر، دوره 5، شماره 1.
- قلیجلی، بهروز. (1388). مدیریت دانش. تهران. سمت.
- دالکر، کیمیز، (1392). مدیریت دانش در تئوری و عمل، ترجمه زرگرپور. تهران، نشر مپنا.
- منطقی، محسن؛ اکبری، ظاهر. (1392) مدیریت دانش با الهام از منابع اسلامی. اسلام و پژوهش های مدیریتی سال 3. شماره اول. پیاپی ۷. صص ۷۶-۵۹
- موسی خانی، م. مانیان، ا.، اخگر، ب.، جوادی آملی، م.، و نعمتی شمس آباد، ح. (1393)مدیریت دانش دین بینان: طرح مسئله مدیریت دانش در تمدن دینی اسلام و مدیریت. سال ۲. شماره 4
- موفق، حسن، هاشمزاده، غلامرضا، دشمن زیاری، اسفدیار. (1398). مدیریت دانش ایرانی اسلامی بر اساس آموزههای دین اسلام و فرهنگ ایران، مدیریت فرهنگی شماره 13 صص 39-58
- نعمتی شمس آباد،حسنعلی. (1393). ازمبانینظری تا نظریه های مدیریت دانش: بسط مدلمفهومی تأثیرپذیری مدیریت دانش از تئوری دانش. اسلام و مدیریت. سال ۲. شماره ۵. صص7-۳۳
References
- Baskerville, R. & A. Dulipovici (2006), "The Theoretical Foundations of Knowledge Management", Knowledge Management Research & Practice 4, pp.83-105.
- Burn, & Grove. (1999), "Understanding nursing research",2ed,Philadelphia W.B Saunders.
- Deetz, S. (1996, March-April), "Describing Differences in Approaches to Organization Science: Rethinking Burrell and Morgan and Their Legacy",Organization Science, 7(2), pp.191-207.
- Rofiaty, (2020),Journal of modelling in Management,14(3).
- Hislop, D. (2009), Knowledge Management in Organization: Acritical Introduction, New York: Oxford University Press.
- Muhamadul Bakir, H. Y. (2011), "Islamic Conceptualisation of Knowledge Management", American Journal of Economics and Business Administration, 3(2), pp.363-369.
- Nurdin Yusuf, (2020), International Journal of Knowledge Manegement Studies 11 (1),59-80.
- Nonaka & Takeuchi (1995), The Knowledge Creating Company: how Japanese Gmpanies Create the dynamics of innovcction, New York: Oxford University Press, p.284.
- Strauss,Anselm L.,& Corbin,Juliet(1990),Basics of Qualitative Reasearch Grounded Theory Procedures and Techniques,Sage.
- Wiig, K. (2004), People-Focused Knowledge Management: How Effective Decision Making Leade to Corporate Success, MA: Elsevier Butterworth-Heinemann.