براتدستجردی، نگین و صابری، سمیه. (1391). بررسی رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی بر اعتیاد به اینترنت و افسردگی در دانشجویان دانشگاههای پیامنور شهر اصفهان. تحقیقات علوم رفتاری، 10 (5)، 332-341.
پیراننژاد، علی. (1395). فراتحلیلی بر پژوهشهای مدیریت دانش در سازمانهای دولتی ایران. مدیریت دولتی، 8(2)، 299-324.
حسنزاده، محمد. (1386). مدیریت دانش: مفاهیم و زیرساختها. تهران: کتابدار.
خدیور، آمنه و الهی، شعبان (1388). مدیریت راهبردی دانش از نظریه تا اجرا. تهران: جهاد دانشگاهی.
ربیعی، علی و معالی، مهناز. (1391). مدیریت دانش، فرایندها، رویکردها، بهکارگیری دستنامه پیادهسازی. تهران: تیسا.
زعفریان، رضا، اسماعیلزاده، مونا و شاهی، نساء. (1387). ارائه الگوی پیادهسازی مدیریت دانش درکسب و کارهای کوچک و متوسط. فصلنامه توسعه کار آفرینی، 1(2)، 17-29.
شهابی، علی، آراسته، فرزانه و امامی، فائزه. (1393). مدیریت دانش اجتماعی در شبکههای دانشبنیان. پارک فناوری پردیس، 11(37)، 3-7.
صیدایی، اسکندر، احمدی شاپورآبادی، محمدعلی و معینآبادی، حسین. (1388). دیباچهای بر سرمایه اجتماعی و رابطه آن با مؤلفههای توسعه اجتماعی در ایران. راهبرد، 19، 188- 225.
عباسزادگان، حسین. (1385). مدیریت دانش در خلق ارزش برای مشتری، مجله مدیریت، 109، 56-77.
کریمی، ترلان. (1392). ارائه مدلی ساختاری جهت بررسی تأثیر اقدامات مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی؛ (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی). پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت - مدیریت صنعتی. دانشکده علوم مهندسی دانشگاه علم و هنر یزد.
محمودی، فروغ. (1391). بررسی وضعیت مدیریت دانش سازمانهای فرهنگی؛ مطالعه موردی: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم کتابداری و اطلاعرسانی (علم اطلاعات و دانششناسی) - علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهراء.
مککوئیل، دِنیس. (1382). درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی. ترجمه پرویز اجلالی. تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها. چاپ اول.
میرائی اسکوئی، معصومه. (1395). بررسی نقش رسانه اجتماعی بر نوآوری سازمانی با نقش واسط مدیریت دانش. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی، دانشگاه پیام نور استان فارس، مرکز پیام نور شیراز.
میرحیدری، اشرف، عابدی، احمد، هویدا، رضا و سیادت، علی. (1391). فراتحلیل تأثیر فرهنگ سازمانی براستقرار مدیریت دانش در سازمانهای ایران (1391-1380) تفاوتهای تحقیقات در روش، ابزار، نمونهگیری و تحلیل. رویکردهای نوین آموزشی، 7(2)، 77-96.
هومن، حیدرعلی. (1392). راهنمای عملی فراتحلیل در پژوهش عملی. تهران: سمت؛ مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی.
References
Bandyopadhyay, S, Banerjee, S, Bardhan, A, Dey, P and
Das, S. (2015). A social knowledge management framework for harnessing collective knowledge capital of senior citizens. 12th International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management and Organisational Learning, ICICKM 2015; The Institute for Knowledge and Innovation Southeast Asia (IKI-SEA) of Bangkok UniversityBangkok; Thailand; 5 November 2015 through 6 November 2015; Code 119235.
Barben, john, (2005). Social knowledge, why I believe knowledge is constructed, emergent, ephemeral and tied to a community, available at: http://denham. typepad.com
Bench, S., & Day, T. (2010). The user experience of critical care discharge: a meta-synthesis of qualitative research. International journal of nursing studies, 47(4), 487-499.
Dahalin, Zulkhairi Md . et. Al (2015). Current Practices OF Virtual Community and Their Influence on Social Cohesion, Proceedings of the 5th International Conference on Computing and Informatics, ICOCI 2015, 11-13 August, 2015 Istanbul, Turkey. Universiti Utara Malaysia (
http://www.uum. edu.my ).
Izabela Ścibiorska-Kowalczyk. (2015). CONSUMPTION OF CULTURAL GOODS AND SERVICES. Forum Scientiae Oeconomia, 3(1), 20-29.
Jung ,Eun Hwa and S. Shyam Sundar (2016) Senior Citizens on Facebook: How do they Interact and Why?, Computers in Human Behavior,Volume 61,August 2016, 27-35.
Jung Hoon Sohn. (1992). Social Knowledge as a Control Mechanism in International Technology Transactions: The Japanese Case. A dissertation submitted in partial satisfaction of the requirements for the degree Doctor of Philosophy in Management, UNIVERSITY OF CALIFORNIA Los Angeles.
Kubo, Lzumi and
Ayse Saka, Helmhout. (2002). An inquiry into the motivations of knowledge workers in the Japanese financial industry.
Journal of Knowledge Management, 6(3), 262-271.
Laszlo, K. C., & Laszlo, A. (2002). Evolving knowledge for development: The role of knowledge management in a changing world. Journal of Knowledge Management, 6(4), 400–412. doi:10.1108/13673270210440893
Laszlo, K., & Laszlo, A. (2006). Fostering a sustainable learning society through knowledge based development. In Proceedings of the 50th Annual Meeting of the ISSS. Sonoma State University.
Lahtinen, J. (2013). Local social knowledge management: A case study of social learning and knowledge sharing across organizational boundaries.
Journal of Information Science Volume 39, Issue 5, Pages 661-675.
Limaye, RJ, Deka, S, Ahmed, N & Mwaikambo, L. (2015). Designing eLearning courses to meet the digital literacy needs of healthcare workers in lower- and middle-income countries: Experiences from the Knowledge for Health Project. Knowledge Management & E-Learning, 7(4), 600-615.
Limaye, R.J., Sullivan, T.M., Dalessandro, S. & Hendrix-Jenkins, A. (2017). Looking through a social lens: conceptualizing social aspects of knowledge management for global health practitioners. Journal of Public Health Research, 6(761), 3-9.
Mas, F.D, Renaudin, M, Garlatti, A and
Massaro, M. (2018). Towards a social knowledge management in a knowledge-intensive public organization. 15th International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning, ICICKM 2018; Cape Town; South Africa; 29 November 2018 through 30 November 2018; Code 143342.
Oliveira ,Mauro José, Melby Karina and Zuniga Huertas (2015) Does Life Satisfaction Influence The Intention (We-Intention) to use Facebook? , Computers in Human Behavior, Volume 50, September 2015, 205-210.
Sandelowski, M. and Barroso, J. (2007). Toward a Meta synthesis of qualitative findings on motherhood in HIV-positive women. Research in Nursing & Health, 26 (2): 153-170.
Tolbert, Pamela S. (1988). Institutional Sources of Organizational Culture in Major Law Firms. In Zucker (ed.) Institutional Patterns and Organizations. Cambridge; Ballinger.