احمدی، حمید و کوکبی، مرتضی (1394). همایندی واژگان: مطالعهای پیرامون پیوند و مرز میان مدیریت اطلاعات و دانش براساس انتشارات داخلی نویسندگان ایرانی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 30(3): 647 ـ 676.
توکلیزاده راوری، محمد، حاضری، افسانه، نجفی، راضیه و سهیلی، فرامرز (1395). تحلیلی بر یک دهه تولید علم پژوهشگران ایرانی در سطح ملی. پژوهشنامه علمسنجی، 2(4): 1 ـ 14.
جهانی فریمانی، مهشید (1395). چارچوبی برای ممیزی مدیریت داراییهای فکری در شرکتهای دانشبنیان حوزه زیستفناوری. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت تکنولوژی. دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
خبازی، طهورا، موسوی، فاطمهالسادات و امانی، عطیه (1387). ممیزی دانش، ابزاری برای پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای تحقیق و توسعه. هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن، تهران: انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن.
دهقانیزاده، مهستی، حاجی زینالعابدینی، محسن و حسنزاده، محمد (1395). تحلیل استنادی مقالات اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از سال 1385 تا1390. پژوهشنامه علمسنجی، 2(1): 99 ـ 111.
رمضانی، هادی، علیپورحافظی، مهدی و مؤمنی، عصمت (1393). نقشههای علمی: فنون و روشها. ترویج علم، 5(6): 53 ـ 84.
زندیروان، نرگس، داورپناه، محمدرضا و فتاحی، رحمتالله (1395). مروری بر رسم نقشۀ علم و روششناسی آن. پژوهشنامه علمسنجی، 2(1): 57 ـ 76.
محمدی، لیلا (1391). ممیزی دانش در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبائی.
مهدوی، محمدمهدی (1392). ارائه مدل کاربردی ممیزی دانش با رویکرد فازی. پایاننامه کارشناسی ارشد مهندسی فنّاوری اطلاعات. دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه قم.
نجفی، حیدر، اقدسی، محمد و تیمورپور، بابک (1396). تدوین نقشه دانش برای پژوهشهای مدیریت دانش با استفاده از روش تحلیل شبکهای. مدیریت فناوری اطلاعات، 9(3): 637 ـ 657.
نویدی، فاطمه، منصوریان، یزدان و حسنزاده، محمد (1395). ممیزی دانش در سازمانهای پروژهمحور: به سوی یک مدل مفهومی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 8(1): 75 ـ 97.
Abdul Rahman, A and Shukor, Nur Syufiza Ahmad. (2012). Knowledge Audit Roles and Contributions towards Continuous Quality Improvement : A Review. Knowledge Management International Conference (KMICe) Johor Bahru, Malaysia, 93-97.
Buchanan, S. and Gibb, F. (2007). The information audit: Role and scope. International journal of information management, 27(3), 159-172.
Che Pa, N, Taheri L and Abdullah, R. (2012). A Survey on Approaches in Knowledge Audit in Organizations. Asian Transactions on Computers (ATC), 2(5), 1-8.
Cheung, C. F., Li, M. L., Shek, W. Y., Lee, W. B., & Tsang, T. S. (2007). A systematic approach for knowledge auditing: a case study in transportation sector. Journal of Knowledge Management, 11(4), 140-158.
Dattero, R. (2006). Collaboration between the top knowledge management/intellectual capital researchers. Knowledge and Process Management, 13 (4), 264-269.
Henczel, S. (2000). The Information Audit as a First Step towards Effective Knowledge Management. An Opportunity For The Special Librarian. Proceeding of Global 2000 Worldwide Conference on Special Librarianship, 210-226.
Jaber Ansari, A. (2018). A COMPREHENSIVE MODEL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT AUDIT BASED ON SYSTEMATIC REVIEW IN 7 STAGES. International Journal of Management and Applied Science, 4(5), 74-79.
Liebowitz J., Rubenstein-Montano B., McCaw D., Buchwalter J., Browning C. (2000). The knowledge audit. Knowledge and Process Management, 7(1), 3-10.
Noyons, E. C. (1999). Bibliometric Mapping as a Science Policy and Research Management Tool. Leiden: DSWO Press.
Perez-Soltero, B. Valenzuela, et al. (2006). Knowledge Audit Methodology With Emphasis on Core Processes. European and Mediterranean Conference on Information Systems (EMCIS), Costa Blanca, Alicante, Spain.
Perez‐Soltero, A., Barcelo‐Valenzuela, M., Sanchez‐Schmitz, G., Martin‐Rubio, F., Palma‐Mendez, J. T., & Vanti, A. A. (2007). A model and methodology to knowledge auditing considering core processes. ICFAI Journal of Knowledge Management, 5(1), 7–23.
Ponzi, L.J. (2002). The intellectual structure and interdisciplinary breadth of knowledge management: a bibliometric study of its early stage of development, Scientometrics, 55 (2), 259-72.
Serrat, O. (2008). Learning Lessons with Knowledge Audits. Malaysian Evaluation Society’s Third International Evaluation Conference Kuala Lumpur, Malaysia.
Serenko, A. and Bontis, N. (2004). Meta-review of knowledge management and intellectual capital literature: citation impact and research productivity rankings. Knowledge and Process Management, 11 (3), 185-98.
Taheri, L., Che Pa, N., Abdullah, R., and Abdullah S. (2014). A knowledge audit model for requirement elicitation process. International Scholarly and Scientific Research & Innovation, 8(2), 452-456.
Taheri, L., Che Pa, N., Abdullah, R., & Abdullah S. (2015). A knowledge audit model to assess the knowledge in requirement elicitation process. In The 9th Malaysian Sotware Engineering Conference, Dec. 2015. pp.106–111.
Taheri, L., Shafazand, M.Y., Che Pa, N., Abdullah, R. and Abdullah, S. (2017). A knowledge audit model for requirement elicitation: A case study to assess knowledge in requirement elicitation. Knowledge Process Management, 24, 257–268.
Tiwana, A. (1999). The Knowledge Management Toolkit, Prentice Hall. Available at: http://sgpwe.izt.uam.mx/files/users/uami/dml/Tiwana_Amrit_1999_Knowledge_Management_Toolkit1.pdf, Accessed: 94.08.24.
Wu, Ying-liang and LI, Yi-hua. (2008). Research on the Model of Knowledge Audit. Retrieved, 2019/06/12, from: http://ieeexplore.ieee.org